Lästips

 

Även om jag är en riktig träningsfantast så är jag också en riktig bokmal. Älskar böcker och att läsa. Drömma mig bort. Fastnar så i en bok att jag inte ens märker av omvärlden.

Längtar. Om 8 veckor får jag sommarlov. Då ska slutarbetet vara klart (eller ja, det ska lämnas in imorgon!) och alla andra skolarbeten ska vara inlämnade. I väntan på slutbetyget ska jag då försjunka in i böckernas värld.

 

Men medan jag skriver slutarbete och försöker kurera mig från feber och förkylning så tycker jag att alla ska söka sig till närmaste bokaffär/dator och klicka hem denna från Adlibris.

 

Bilen lånade jag från gaelick.com

Helt sjukt bra. Jack är 5. Han bor i "Room" (12 square feet) med sin mamma. Han vet inte om att världen utanför existerar.

Läs den. Nu.


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Böcker är ett stort intresse här också :)



SV: Hehe, men man behöver ju inte äta sojayoghurt om man inte vill :)

2011-04-04 @ 13:59:14
URL: http://maliniform.shapemeup.se
Postat av: sevendaysaweek

sv: åh, tack så mycket! detsamma!

2011-04-04 @ 14:57:45
URL: http://www.sevendaysaweek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0