Dagens MiniMe

Dagens MiniMi ser lite nere ut. Precis så som jag känner mig. Precis då jag loggade ut från Nike+ sa hon, that was just a warm up, time to pick up the pace. Eller något liknande. Ja verligen.

Dagens löprunda var faktiskt en warm up. Inför ett gympass.

Löpningen gick segt. Ryggsäcken jag hade (verkligen ingen löprygga) var irriterande då den hoppade runt på ryggen, den var i vägen, benen orkade knappt bära, andningen var tung, mycket flås, oflyt. Ush. Gick en bit där i slutet.

3,72km på 25minuter. 6,40 tempo. Långsamt gick det alltså!

 

 

Då jag kom till gymmet hade jag tänkt köra 4 set Kettlebell (marklyft, svingar, knäböj, armlyft). Orkade med 2. Sen blev det ab curl, rygg på maskin samt inner och ytterlår. Och en kort stretch på det. 20 minuter. Längre gick det inte.

Kommer att ha träningsvärk imorgon. Känner lite av det både i ben och armar och lite lite i magen idag också.

Hopps verkligen att detta bara var en dålig dag och att kroppen visade att den är trött och vill vila lite. Inte att det betyder att en förkylning är på kommande. Har nyst lite smått under dagen och snorat lite, men hoppas på att det kanske är pollen? Trots att jag aldrig haft problem med det förut..

Nåja, nya tag imorgon!

Hur har din träning varit idag?


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Det låter som bra träning, även om du tycker löpningen gick sakta :D Det går bättre nästa gång :D

2011-04-28 @ 22:11:56
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0