Dagens middag

Ska ta och sätta igång med kvällsmaten nu. Har ju leftovers från igår, men jag gillar inte att äta samma mat flera dagar i rad (beroende på vad det är - vissa saker går nog). Dessutom har jag sådant som behöver lagas upp för att inte bli dåligt av att stå och dega i kylskåpet. Man kan ju frysa in det som blir över!

Idag blir det:
Ugnsrostad batat och champinjon, lök och vitlök. Sallad, groddar, tomat och gurka till. Eventuellt steker jag några soyastrimlor. Men jag har ett kokt ägg från imorse som får servera som proteindos tror jag bestämt!


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Låter som en intressant middag :D

2011-04-27 @ 17:31:58
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0