Tre pass



Hittills idag. Började dagen med frukost. Sen blev det att åka iväg på en träningsdag. Dagens första pass blev Zumba.



Även om jag inte fastnat i zumban som så många andra verkar ha gjort tycker jag att det är en riktigt rolig träningsform (jag älskar ju dans, så what's not to love?!). Jättekul pass som verkligen tog fram svetten och höjde pulsen.

Efter zumban blev det konditionsboxning. Riktigt roligt med någonting annorlunda! Ska definitivt hinna gå på ett boxningspass nu i veckan och också följande vecka. Sen fortsätter jag med det då jag hinner. Riktigt bra träning!

Sista passet för dagen blev showdans! Åh så roligt att dansa för en riktig lärare, och någon som verkligen kan!



Nu är jag hög på träningsendorfiner och adrenalin. Om några timmar fortsätter jag träningsdagen med lite mera dansträningar!



Klicka på bilderna för länk.

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

härligt med zumba :D jag måste testa det!

Sv. Ja pilates/yoga är super bra för alla, oavsett om man stretchar eller inte. Man bli lugnare, nästan mediterar samtidigt och använder sig av mindfulness och sen är det jätte bra för musklerna, man sträcker ut och tränar uthållighetsstyrka (långa smala muskler) :D skönt att variera med vanlig träning!



Ha en jätte fin måndagskväll!

2010-10-11 @ 19:43:01
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0