Hungrig hela tiden?

I helgen har jag varit på otroligt långa och intensiva dansträningar. Tyvärr har då alltså kosten blivit lite lidande. I lördags åt jag två vårrullar och lite nudlar och igår, söndag, bestod min lunch av en smörgås, lite jogurt och en banan. Inte optimalt då man tränar i flera timmer. Därför har jag också kännt mig nästan konstant hungrig idag. Även om jag egentligen inte ätit så hemskt mycket. Jag har bara sett till att få i mig mellanmål, som jag annars är ganska dålig på, och lite fika med mockaruta och te. Ganska balanserad dag med andra ord. Men mera än jag är van vid.
Nåja efter den här dagen ska jag nog känna mig balanserad igen!

Dagens träning har bestått av lite av varje. 15 min cykling, 5 minuter promenad, 30 minuter styrka + stretch, 10 minuter styrka utspridd över hela dagen (tips om detta kommer upp senare!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0