Fruktbomb till frukost

Frukosten är det viktigaste målet på hela dagen. Så sägs det i alla fall. Och jag är nog beredd att hålla med. Utan frukost skulle jag nog inte komma igenom en hel dag med glatt humör och som en trevlig människa. (Jag blir riktigt grinig då jag har lågt blodsocker) Ändå tycker jag om att börja dagen med en lätt frukost. Har ganska långt tröttnat på bröd och äter bara det om jag behöver en verkligt stadig frukost (fast då blir det oftast jogurt+smörgås eller smoothie+smörgås).

Tycker också det är riktigt gott att börja dagen med en riktig fruktbomb, i form av en smoothie.

En klar favorit är blåbär, eller blåbär-hallon. Jordgubb är okså gott. Och banan-äpple-kanel är helt supergott!
Imorse testade jag en ny blanding, och jag blev positivt övverraskad! Banan-äpple-nektarin var en riktigt smarrig kombination! Testa!




(Klicka på bilden för länk)

Vad äter du till frukost?

Kommentarer
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

åh vad gott det säg ut :)

2010-10-06 @ 11:35:32
URL: http://saandraans.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: alla böckerna va mer eller minda bra.. men bäst tyckte ja nog om karin alfredsson, åsa larsson och mons kallentoft..

föstår att de inte finns så mycke tid över till "prival" läsning i ditt fall men lycka till men avhandlingen i alla fall =)

2010-10-06 @ 13:02:28
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0