Varför?

Febern går inte ner. Nästan 38 igår igen. Fan fan fan fan.

Varför händer detta just mig? Varför kan det inte slå till hos en soffpotatis som hatar att träna och helst bara chillar i soffan framför TVn? Varför måste jag som vill springa, kettlebella, dansa, powerwalka, simma, spinna etc. smittas? Jag är så trött på TV, dator, böcker, tidningar. Jag har så tråkigt. Och jag är rastlös. Och aningen grinig och gnällig. Jag vet. Förlåt.

Envisa j*vla virus. Jag. ska. bli. frisk. till. helgen.

Kommentarer
Postat av: Amanda EP

Ja bikram är verkligen härligt :) Har precis startat och börjar komma in i rutinerna. Man blir nästan själv förvånad hur kroppen klarar av. Men du ska definitivt ta det lugnt nu. Hoppas du blir bättre snart, krya på dig. Kram

2010-11-15 @ 15:22:27
URL: http://thedebutante.blogg.se/
Postat av: Anne & Jenni

Jo det va skoj med zumba :) Tänkte gå igen iaf

2010-11-17 @ 08:36:01
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0