Svårt att sitta still

Då jag sitter på en vanlig stol har jag svårt att sitta still.
Jag sitter på knäna, i skräddarställning, med ena knät upp, med andra knät upp, med benen rakt ut, vinglade runt stolsbenen etc.
Nu då jag skriver slutarbete försöker jag samtidigt råda bot på detta. Sitter istället på pilatesbollen! Samtidigt som jag skriver kan jag alltså smygträna magen och ryggen utan att jag ens tänker på det! Hur smidigt som helst! Så mycket mjukare och bekvämare än en vanlig stol också. (Jag skriver vid köksbordet).
Om du inte har en pilatesboll tycker jag absolut du ska investera i en. Den är verkligen funktionell. Så bra att ha! Man kan träna och variera hur mycket man vill! Perfekt då det ösregnar ute och man inte känner för att motionera utomhus eller dra till gymmet! Lika perfekt för stressiga dagar då man inte hinner dra till gymmet!
Så värst dyra är de inte heller! (Ju dyrare ju bättre kvalité, men man klarar sig helt bra med en i medelpris. )

HÄR ÄR EN BILD PÅ EN PILATESBOLL. DEN ÄR HYFSAT STOR, OCH BLÅ.
Blogg.se vill inte ladda upp bilder nu. Error, error säger det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0