På väg mot det bättre

Äntligen verkar det som att jag håller på att bli förkyld också. Låter kanske konstigt att säga äntligen, men efter snart en månad med feber undrar farbror doktorn varför det inte satt sig på mina slemhinnor?! Mina bihålor är snygga och prydliga (som Doktorn uttryckte det), jag har inte ont i halsen, ingen hosta och inte snorar jag speciellt mycket heller. MEN idag har jag varit lite snorig, och nyst och haft mig. Kanske det också då betyder att viruset är på väg ut ur min kropp?

Hoppashoppashoppashoppashoppas.

I onsdags sa farbror doktorn att jag nog ännu måste ha tålamod med kroppen, i 2 veckor till. Jag får leva som vanligt, men fysisk ansträning är "förbjudet". För f*n, 2 veckor till?! Suck.
Jag tänker i alla fall hoppas på att jag nu blir förkyld och att det sen går över till typ måndag.

Och styrka tänker jag smygträna på pilatesbollen i alla fall. Nånting måste man ju få göra!


Kommentarer
Postat av: sevendaysaweek

sv; ja, det tar tid men det är något man måste jobba på VARJE dag. har kag lyckas, då kan alla lyckas!

2010-11-19 @ 13:13:28
URL: http://www.sevendaysaweek.se
Postat av: Amandaep

Ja, boxsäcken är verkligen en räddning ibland. Jag (som inte är så van) blir i och för sig trött i armarna ganska snabbt men sparkarna blir bättre och bättre och det klarar jag göra flera.



Vi har ett "allrum" på ovanvåningen där vi har hängt upp den. Se till att det finns någon regel så den sitter stadigt om du väljer en tung säck. Vår växer kanske 25+ något, kommer inte ihåg, men det är eftersom brorsan och pappa använder den. Men din källare skulle nog vara perfekt :):)



Jag gick fem gånger i veckan en gång sedan var det två. Men det är ju riktigt dyrt så i fortsättningen blir det en gång i veckan och jag kombinerar det med annan träning. Alla passen är lika långa, 1,5timme. Ibland undrar man när styrkedelen ska ta slut, haha.



Oj, detta blev långt. Hoppas det hjälpte dig lite. Jättekul att du läser min blogg förresten. Läser din med, kul att inspireras av andras träning och sånt.

2010-11-19 @ 14:35:52
URL: http://thedebutante.blogg.se/
Postat av: dannie

ja det är så himla drygt alltså!

2010-11-21 @ 23:48:14
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0