Friskförklaring



Efter att verkligen har vilat hela helgen och inte gjort typ någonting känner jag mig äntligen i form igen. Skönt. Jag har med andra ord friskförklarat mig själv, och äntligen får eller rättare sagt ska jag börja träna igen.
Gud så jag saknat träningen. Är mera beroende av träningsendorfiner än jag trott.
Vaknade till ett snötäckt landskap idag. Mysigt. Varje år tänker jag -nej jag vill inte ha snö ännu- och varje år blir jag lika barnsligt glad av den första snön.

Jag tänker lufta kroppen och ta en riktig promenad för första gången sen 1 1/2 vecka tillbaka. Visst har jag sprungit runt i studiestaden från ställe till ställe fast jag haft feber, men det räknas inte.
Måste till posten och tar den längre vägen bara för att få så mycket frisk luft som möjligt.
Sen ska jag hinna yoga och träna lite styrka på boll idag också. Ett pass pilates kanske jag också drar till med. Måste börja lungt och med sådant som inte är så jobbigt.
Kettlebel imorgon och på onsdag!


Bild från ifjol. Riktigt såhär mycket snö har det inte kommit än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0