En bättre start..

..på veckan får man nog ta och leta efter.

Fick inte ut paketet från posten, det hade inte kommt in ännu, MEN jag fick mig en alldeles underbar promenad i solen och snön. Kameran hängde med och jag knäppte några bilder. Kanske nån av dem får tjäna som årets julkort?

Jag förstår ungdomarna som säger att de vill bort härifrån. Det finns inte så stort utbud på aktiviteter och evenemang, och före jag själv flyttade bort var jag av precis samma åsikt. Nu är jag glad att jag (åtminstone för en stund) kommit tillbaka. Jag menar, det är ju så vacker här. Underbara natur. Tystnad. Lugn.
Hur mycket jag än trivs i stan, närheten till allt, utbud på gym, dans etc. så trivs jag också utmärkt här i lugnet, i naturen, där jag växt upp.

Nu blir det en smoothie till mellis. Sen tar jag fram skolböckerna.

Hur startade din vecka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0