Snygga karlar

 
 
 
En finsk bloggerska brukar med jämna mellanrum lista top 10 snyggaste karlarna hon vet. Nåja, jag har ju en to die for som jag har turen att bo med. Men Hollywood bjuder ju också på en del ögongodis.
 
'
Gerard Butler förstås, från PS I love you. Visst är han snygg, men i filmen är ju den härliga irländska accenten som gör det också. Men . Hot.
 
 
 
 
Jeffrey Dean Morgan. Också hot i PS I love you. Måste vara accenten och gitarren och sången. Precis som för Gerard Butler där. Är lite svag för män som spelar gitarr och sjunger (fast det kan ju vara fejk, men hursomhelst). I filmen är han snygg. Inte på alla bilder dock. + att han är lika "gammal" som mina föräldrar..
 
 
Josh Lucas. Från Sweet Home Alabama (kollar på den nu). De blåa ögonen är nog det som gör det.
 
 
Och så Adam Levine. Bilder säger det mesta. Kolla musklerna liksom. Och så är jag lite lite svag för tatueringar också. Och ja förutom allt det där så sjunger han också. Bra alltså. Och så råkar han ju sjunga en av mina absoluta favoritsånger at the moment:
 
 
 
Kan lyssna på den här om och om och om igen. Sjukt bra.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Uhuu, snyggingar ;)

2012-09-11 @ 21:41:57
URL: http://carolineannamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0