Imorgon

Imorgon har jag tänkt mig att jag ska vara helt frisk. Som en nötkärna alltså. Hostan ska försvinna över natten, och snorandet också (fast det har varit nästan helt borta idag också).

Imorgon har jag nämligen några saker jag måste/borde/vill göra.

Jag måste städa lägenheten.
Jag borde ringa några samtal och skicka några mail.
Jag vill gå på en promenad.
Jag vill få till ett ordentligt yogapass.
Jag vill läsa och bara njuta.
Jag vill få ett mail som bekräftar lite grejs till hösten (som jag ändå vet är på klart nu, men som bara ska bekräftas alltså)



Sen skulle jag gärna vilja få till en stund utomhus i solen också, kanske fika med mamma eller så.

Men får se om det blir av. Man vill ju så mycket men ibland blir det inte som man tänkt sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0