Ett till mål för 2012

Jag ska ta vara på Nike+ pepp som jag får varje gång jag loggar in, och...

 

 

Komma mig upp till nästa nivå. 500km kan ju inte vara omöjligt på ett år. Jag har ju 51 1/2 vecka kvar att klara av det här. Vilket betyder att jag måste snitta under milen varje vecka. Får jag till 3 morgonpromenader av 3km varje vecka ligger jag redan på 9km/v. Vilket ger mig 9 * 51 = 459km. Så det och några löprundor till borde ju gå galant då. Och om jag ändå ska bli bättre på långpass så borde ju inte det här vara nåt problem alls!


Kommentarer
Postat av: Carro

YOU GO GIRL!

Nåt sånt mål kanske man själv skulle sätta upp också.. hmm..

2012-01-05 @ 19:19:36
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0