2012 mål och tankar

1. Få in morgonpromenader som rutin, från och med imorgon och åtminstone 3 gånger i veckan.

2. Springa snabbare och längre - få in mera variation i löpningen och försöka få till en utvekling i min löpning. Träna utanför bekvämlighetszonen!

3. Klara av en halvmara
4. Bli bättre på att ge mig själv tid för mig själv och ta vara på den tid jag har. Inte slösa tid på onödiga saker

5. Läsa mera böcker, lite varje kväll före jag sommar
6. Ta mig tid för resor, försöka med små korta weekendtrippar för att få variation i vardagen.

7. Slappna av och stressa ner. Inte hetsa upp mig för onödiga saker, utan bara låta sånt gå förbi obemärkt. Fokusera på det som är viktigt och ignorera det som inte är så viktigt.

8. Se till att få kvalitetstid med fina sambon mellan alla jobbpass och allt annat



Kommentarer
Postat av: Carro

jättebra mål tycker jag! =)

2012-01-03 @ 22:30:10
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0