Velar

Alltså vet ni, det är helt sjukt så mycket jag velar över den där telefonen nu. Var igen in till butiken idag och funderade. Och diskuterade.

Synd då de inte kan ha utställt iPhone:arna. Så att man liksom kunde få fingra lite på dem. Jag skulle ju också gärna se att telefonerna var igång så att man verkligen skulle få en känsla över hur den fungerar. Jag menar, hur ska jag kunna veta om jag gillar den då jag bara ser en såndär standard pappbild som dom satt in bakom skärmen (eller hur en modelltelefon nu sen fungerar) ?

 

Nåja, nu har jag i alla fall börjat fundera på att köra på en mera basmodell. Huvudsaken att jag kommer åt nätet med den, och det viktigaste förstås - att jag kan ringa och messa!

 

Ja så nu funderar jag på en HTC Wildfire

 

 

 

Gillar dess utseende. Dessutom är den ganska liten i sitt format.

 

Men ändå, ändå så är jag ju så otroligt sugen på den här.

 

 

Men då jag vet inte. Den kostar ju liksom en himla massa pengar. Som jag kan sätta på nåt annat. Men då jag är så sugen. Jag vill. Men behöver jag? Det är liksom frågan. Tänk om jag inte använder den till allt detdär braiga som man kan använda den till.

Jag kommer inte börja träna med den, för jag föredrar iPoden som är liten och smidig. Jag använder den inte som kamera för jag har ju min canon eos 550D. Ja osv. Alltså hjälp. Kommer ju aldrig bli av att jag blir av med det fanskap till telefon jag har nu om jag ska vela såhär mycket.

 

Men jag måste bli av med den. Man får liksom träningsvärk i fingrarna av att messa, för knapparna är tröga och sitter så otroligt nära varandra!


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Jag har haft både iPhone och HTC och jag kan säga att HTC slår iPhone med hästlängder, ur alla perspektiv. Jag har en HTC Incredible som jag kan rekommendera varmt!

2011-09-14 @ 12:24:25
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Malin I Form

SV: Hehe, förlåt ;P Här är den: http://www.elgiganten.se/product/mobil-tele-gps/mobiltelefoner/HTCINCRSBLACK/htc-incredible-s-smartphone-svart



På Elgiganten finns den i rött också!

2011-09-14 @ 13:02:37
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Kashaya

Jag skulle av de där två säga iPhone 4. Har nämligen båda och Wildfire tycker jag tyvärr inte är så bra, väldigt tråkigt för att hade en HTC diamond innan och den var extremt mycket bättre än iPhonen så jag föredrar egentligen HTC men den där är inget vidare.

2011-09-14 @ 13:39:43
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0