Bling bling

Sitter och kikar på olika smyckessidor. Jag gillar smycken, men använder dem sällan. Använder samma halsband som jag fick av sambon i början av förhållandet, samma ringar som jag haft jätte länge (den ena sen jag var 14!) och mitt nomination armband. Men ändå är jag sugen på nya smycken att piffa upp outfits med.

Carro ordnar en tävling i sin blogg där man kan vinna ett smycke. Kika in här om du vill vara med och tävla.

En annan, nyöppnad sida, som erbjuder fina smycken till billigt pris är WeStyle. Tycker absolut att ni ska kika in där. Företaget är stationerat i Helsingfors, men leverar också till Sverige.

Här är några av mina favoriter från We Style
En cool silverfärgad ring med en smal snirklande orm, överströdd med genomskinlig strass.
Ring med silverfärgad orm från WE STYLE


Kika in dessa fina egypten inspirerade armband. Så coola!

Otroligt tjusigt armband i gladiatormodell.
Armband 'Egyptian' från WE STYLE
Otroligt tjusigt armband i gladiatormodell.'

Armband 'Egyptian Pharao' från WE STYLE

Det här halsbandet var fint också:

Ett jättefint silverfärgat halsband med kort kedja och en stor berlock i form av ett egyptiskt öga som är lamerat i vitt och blått.
Halsband 'Egyptian Luck' från WE STYLE


Sen upptäckte jag en ny webbutik idag. Eller, jag tror jag vart in där förut, men ny har dom en ny linje. Kika in här.

Rings 'N Blings har många fina enkla stilrena smycken, men också mera dekorativa och färggranna. Kika in vetja!

Kommentarer
Postat av: Carro

Så kul att du har länkat mig även om du inte är med o tävlar själv =) Tack =)

2011-09-14 @ 21:47:20
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0