En bra grej!

Kan ju inte lämna er med ett lite negativt förkylningsinlägg heller. Så här kommer en positiv grej.


Efter gårdagens afro + zumba har jag träningsvärk i ryggen och baksida lår! Hurra! I am so happy. Älska träningsvärk, trots att det känns tungt att stå upprätt!. Kul att det känns i baksida lår också, ett ställe där jag sällan får träningsvärk. Synd bara att jag inte känner nåt i magen, trots att jag jobbade väldigt mycket med magen och tänkte på att spänna den hela tiden.

Så nu vill jag ha ett tips, på övningar som ger dig träningsvärk i magen! Det är alltså inte mycket som tar så pass på mig, men jag tror bestämt att bara jag får min Kettlebell hemköpt ska den nog få hjälpa till att ta fram lite träningsvärk i lilla magen också.

Kommentarer
Postat av: Carro

sv: jag beställde hållaren från ishop.nu istället. har inte beställt någonting därifrån heller innan, men hoppas att det är pålitligt. haha. Hoppas också att det inte tar för lång tid innan jag får den. hehe. Hoppas hållaren är bra med, jag är orolig för att man ska tappa den när man springer :( har du hört nån som använt den? Däremot är det bra att den är vattentät!! Det är inte den andra hållaren som jag sett inne på intersport, eftersom den är av tyg, det var därför valet föll på denna hållaren istället.



Hehe, blev det nåt shoppat idag då? :)

2011-11-25 @ 20:24:40
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0