Ett ovanligt inslag i frukosten



Idag ser min frukost lite annorlunda ut än den vanligen gör. Oftast äter jag jogurt (naturell/grekisk) med bär och frön till frukost, men idag sitter jag och mumsar i mig äggmackor. På hembakat bröd med mycket frön och hälsosamma ingredienser i!

Det som dock skiljer sig mest är detta.

Från spisa. nu

 

Det är väldigt sällan vi har juice hemma i kylskåpet. Överhuvudtaget. Och har vi så är det sambon som dricker. Men idag råkade vi ha apelsinjuice. Och jag var faktiskt sugen på det. Normalt tycker jag juicer är för söta eller gillar dom annars bara inte i allmänhet men idag smakar det riktigt gott med lite juice!

Kul att förnya frullen lite ibland också, och inte alltid köra på te som jag brukar.


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Jaa, det är inte varje dag jag dricker juice heller faktiskt!

2011-06-20 @ 20:23:42
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0