Vit pasta

Förra veckan var ju som sagt gymnaestrada vecka i Schweiz. Då jag inte är så stort fan av kött och sånt så hade jag beställt vegetarisk mat. Och tja. Det var ju ingen höjdare. Första dan fick alla andra makaroner kokta i tomatsås och en köttsås. Jag fick makaronerna. Andra dagen fick de också nån köttsås. Jag fick makaroner kokta i gräddsås. 3e dagen fick jag nån sorts gryta med hårda potatisar, squash och tomat. Sen fick jag makaroner igen. Sista dan fick jag nån sorts paella med ris, blomkål och broccoli. That's it. Ingenting på hela veckan som ens lite skulle motsvara proteinet de andra får från köttet och korven. Ganska futtigt tycker jag.

Vi kom på att det säkert inte är så vanligt att vara vegetarian i Schweiz, eftersom de helt klart hade 0 koll på vad som behövs. Jag menar, en burk bönor hade de ju kunnat slänga i, dem är inte ens dyra! Salladen var dessutom helt dränkt i dressing, så den var ingen höjdare heller!

Magen var helt kaos hela veckan, och nu då det blev pasta till lunch idag kände jag direkt hur den knep ihop sig och började göra ont igen. Blir nog pasta/makaroni detox för mig nu!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Usch då, det låter ingen vidare det där!

2011-07-19 @ 17:12:33
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Carro

men usch, trist!! förstår att du har lite pastadetox nu då! hehe.



sv: ne, min ena tå är lite cp så den låg lite inåt mot den tån som låg jämte så va min nagel lite vass visst, så den borrade sig in i tån. hehe. men det gick över snabbt så det var lugnt! hehe. men skon är fortfarande lite röd :P

2011-07-20 @ 18:17:17
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0