Lite mindre idag

Det blev ingen powerwalk. Inte blev det heller löpning.
Nej idag blev det 10 minuter simning i ett vågigt, blåsigt, stömt och kallt hav. Alldeles tillräckligt tycker jag!

Hela jag har varit så trött så trött idag. Men efter ett långt bastubad och lite simning i det kalla vattnet känner jag mig bättre.

Mina 5-före-lipen stunder gick över också. Då jag fick nånting att äta och komma bort hemifrån en stund. Kanske det var allt som behövdes, mat? Tänk om jag kunde fatta att äta regelbundet för att bespara mig stunder som dessa, och för att bespara sambon från mina bitchiga moments då mitt blodsocker är i botten och jag är sur och gnällig.

Så att. Dagens lärdom: ät regelbundet!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Vad härligt det lät att simma i havet :)

2011-07-06 @ 06:21:44
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Lilly

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-12 @ 12:33:00
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0