Powerwalkar veckan

Träningen den här veckan har inte direkt varit varierad. Har haft fullt upp precis varenda dag. Långa skoldagar, tentaläsning och tenta på fredagen, jobb och annat kvällsprogram har helt enkelt tagit bort lusten till att göra något annat. Att jag dessutom kännt mig halvkrasslig har ju inte direkt hjälpt.

I måndags var det 43 minuter med mamma som gällde. I onsdags blev det en 30 minuters powerwalk före läggdags. Igår blev det en effektiv 20 minuters powerwalk, och idag slog jag till på hela 45 minuters powerwalk. Veckans enda solskenspromenad! Tisdag och torsdag var vilodagar, som bestod av mycket vardagsmotion. Har traskat fram och tillbaka mellan skola, praktikplats, stan, skola, lägenhet, praktikplats, lägenhet, stan lägenhet. Typ. Alltsomallt har det blivit över en timme vardagsvandrande per dag. Inte så dåligt det heller.

Imorgon tänkte jag dock variera mig lite och försöka mig på ett pass kettlebell. Blir inte det av så ska jag försöka mig på en skidtur.



Finfina moln på himlen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0