Zumba!

Så var det bara 21 pass kvar före 2012 då.

Ett pass Zumba avklarat med en fin vän. Skoj. Fick le och shake:a loss lite. Jag blir inte sådär jätte exalterad över zumba som vissa verkar bli. Det är kul, men inte mer än så. Jag föredrar ren dans, men det här får duga så länge. Och som sagt jag tycker ju det är kul, är bara inte lika ivrig som många andra. Skön variation är det i alla fall till löprundorna, kettlebellsen och simningen!

Överlevde dagens tristess i väntan på kvällspass med att läsa nyaste ToppHälsa (eftersom jag köpte nyaste Fitness Magazine förra veckan).

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Hehe, du är inte ensam... in fact, zumba är ett av de tråkigaste passen jag varit på ;P

2011-12-08 @ 10:46:34
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Carro

Jag älskar zumba!! Men så har jag inte vart på det mer än två/tre ggr. Hade jag gått många gånger kanske jag inte hade varit lika exalterad :P

2011-12-08 @ 13:24:32
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0