Jag och grodorna

Trotsade regnet och gick ut på en powerwalk. Helt plötsligt efter att jag kom hem från mötet blev det mörkt, och nu är det becksvart. Det ösregnar. Varierade lite i styrka medan jag gick, men hade genomblöta byxor då jag kom hem. Skönt var det i vilket fall som helst. Älska frisk luft! Det var bara jag och grodorna som vågade oss ut, och det var så skönt att ha knappa 25 minuter för mig själv. Med bara regnet, ljudet av mina skor och min regnrock som "musik". Den lilla stunden jag fick för mig själv, bort från allt behövdes verkligen!


Det här budskapet passar bra in. Träningen gör att jag undviker dendär väggen. Min frizon.

3087 steg blev det i alla fall. 24 minuter, -107kcal. 2,8 kilometer fick jag ihop. Inte direkt lika många som igår, men då har jag också cyklat 500m idag. Så 3,3km ligger jag på sammanlagt idag.

Allting räknas ju, så då gäller det att tänka på de små sträckorna också!
Skulle det inte ösregna hade jag gärna tagit en längre promenad, men nähäpp, det bestämde sig för att ösa ner idag. Hoppas på bättre väder imorgon!

Imorgon ska jag testa maxkapacitet i planka och jägarvila också. Är så jättetrött nu så jag orkar inte. Att väckarklockan ringer 6.15 tar på krafterna.

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Vad härligt det låter, fridfullt på något vis :D

2011-08-17 @ 06:25:28
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: *fetknoppen*

Duktig du är som tränar så mycket. Skulle jag åcå behöva.. men jag är så slö!

=/

2011-08-18 @ 18:09:08
URL: http://undersextiofemkilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0