Gamla favoriter

Sitter och lyssnar på några gamla favoriter.

Då jag var typ 15-17 var den här en av mina favoritlåtar, och den är absolut lika bra än idag! Så kul att komma tillbaka till sånt här man lyssnade på för länge sen och märka att man fortfarande gillar det.



Då jag var yngre, i högstadiet och gymnasiet lyssnade jag konstant på musik hemma. Stereon var på i ett och snyrrade mellan alla 3 skivor som gick i den. Ibland kunde jag ligga i flera timmar och bara lyssna, till och med på kvällen då jag gick och la mig hade jag på stereon, för den gick ju att ställa in så att den stängdes av efter en viss tid.

Nu gör jag inte så mera, men lyssnar ändå ofta på musik, då jag diskar, lagar mat, prövar kläder, fixar till mig, tränar och så vidare.

Kommentarer
Postat av: Nea

sv: Tack! Hoppas att du får en bra dag<3

2011-08-05 @ 10:58:51
URL: http://palomitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0