Dagens mesta flopp

Solen sken. Jag var trött, men huvudet var pigg på en liten runda. Det var inte kroppen. Det gick tungt. Andningen funkade helt ok, men benen ville inte alls som jag. Borde mao ha stannat på soffan.



Det här åstadkom jag. Inte så mycket, men det får räcka för idag. Jag tog i alla fall det mogna beslutet att avsluta min runda och hoppa in i bilen med sambon på vägen hem (pit stop för tapetrivning där emellan).



Jag håller helt med bruden på bilderna. Men orkar inte kroppen ska man inte pressa heller. Något jag insett, för länge sen egentligen, men aldrig verkligen utövat i praktiken före den här våren.

Känner att jag eventuellt har en förkylning på kommande, så det blir att ta det lilla lugna fram till helgen nu.

Kommentarer
Postat av: Carro

Bäst att du vilar lite då! =) Det går bättre nästa gång! =) Detr går ju verkligen olika bra från dag till dag!

2011-08-02 @ 22:31:50
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Ibland blir det ju så, tyvärr men det blir bättre nästa gång :)



SV: Tack så mycket!

2011-08-02 @ 22:40:23
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0