Let's Kick It vecka 2

Hur gick första veckan? Var det svårt att hinna med? Svårt att hitta nya recept eller inspiration? Jag hoppas ni har kommit igång lite i alla fall. Nu är det dags för den andra veckan och därför kör vi också lite hårdare!

Veckans utmaningar:
- Träna minst 300 minuter under veckans gång! (0/300)
- Varje kväll innan du går och lägger tittar du dig i spegeln och säger till dig själv hur grym du är som gör detta! (0/7)
- Genomför minst 5 träningspass under veckan. (0/5)
- Ha en vecka fri från godis, snacks, läsk och andra sötsaker.

 

(Har Copy pasteat från Malins blogg som vanligt).

Ett personligt mål denna vecka är dessutom att komma över 30km, var ju så himla nära förra veckan! 920m var det som fattades då. Så nu sätter jag ribban högre. 35km ska jag komma upp i. Och så ska jag ju klara av mina morgonpromenader också. 3/3 gick galant förra veckan. Hittills har vi 1/3 denna vecka, som dessutom kan bli svårare i och med att jag jobbar tidiga mornar.


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag ska med försöka få till lite mer denna veckan, fast blir nog itne så eftersom det snöa idag och jag har så mkt o göra med min gympa. Fast det jag känner är svårt är också det där godiset denna veckan. eller inte just godiset, men fikabröd! herreguuud, jag håller på och dö, och det är bara måndag!

2012-01-09 @ 21:29:47
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0