Brutal träningsvärk

Efter NTC passet i fredags har jag nu brutal träningsvärk i benen. Trodde det var grymt igår, men det är ännu värre idag. En massa stillasittande gör det inte bättre.

Vad som inte gör saken bättre är att en av medresenärerna kräktes igår. Inte i min buss, tack gud. Men en mådde illa och satt med spypåsen, och jag skalade och ville lipa. Fobin talade. Nu är jag skitskraj att jag också fått magsjukan. Första tuggan av frukostsmörgåsen fick jag spotta ut - det bara växte i munnen. Men jag tror det bara var lågt blodsocker. Nu laddar jag med smoothie och hoppas på det bästa. Mår i alla fall bra, så det borde vara lungt.


Kommentarer
Postat av: Carro

Hehe, låter som om det träningspasset var grymt då ;)



Men ja, det var säkert bara lågt blodsocker, det hoppas vi på =))

2012-04-15 @ 14:54:37
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0