Tips!

Måste bara tipsa om skönaste trosorna ever.



Märket heter Gutz, modellen är en boxer, men jag upplever dom inte alls som andra boxers som har väldigt långa ben - dessa känns mera som hipster i alla fall. Eller nånting där emellan. Och trots gummibandet i midjan skär dom inte in nånstans!

Jag har köpt dem av en sportklubb som sålt, men eventuellt kanske man kan beställa från gutz.se. Dem har också SportBHar, strumpor, toppar och så åt män förstås. Fungerar superbra vid träning tycker jag, trots att det inte är träningstrosor per se. Men dom hålls i alla fall på plats och åker inte in nånstans.


Kommentarer
Postat av: Carro

De ser ut och låter som mina, men kommer inte ihåg vad det är för märke på mina. Men de är iaf assköna!

2012-03-23 @ 12:58:02
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0