One of those days again

Det verkar som att varannan dag är en bra dag och varannan e inte så bra dag. Idag är jag sjukt trött. Masade mig ur sängen tidigt för att inte sova bort hela dagen utan kanske kunna sova inatt istället. Men det leder ju till att jag sitter här och halvsover nu. Dessutom ska jag på fest ikväll, och har inte alls lust. Det blir ju säkert kul bara jag kommer dit, men just nu känns det bara jobbigt. Tur att sambon jobbar sista dagen före semestern idag, så att vi får lite quality time tillsammans de kommande två veckorna. Bjuder på en läppbild för att göra reklam för Burt's Bees lip shimmer i färgen raspberry. Härlig färg i härlig konsistens som känns mjuk och bra på läpparna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0