Idag

Började dagen med en morgonpowerwalk. Skönt. Jag var typ den enda som var ute. Såg två andra människor. Så det var sådär ganska rofyllt.

Sen har jag snurrat ihop en kladdkakassmet. Så nu är första kakan på gräddning. Medan den gräddas hade jag tänkt köra 15 minuter med NTC, men körde 5 och insåg att jag måste äta frukost före jag fortsätter. Det fanns ingen energi i kroppen.

25 minuter powerwalk har jag i alla fall hittills fått ihop. Och med 15 NTC tilll så är jag uppe i 40 minuter sen.

Kommentarer
Postat av: Carro

Go start på dagen! När jag vaknde nu så såg jag att det är ju suuperfint väder så blev verkligen jättesugen på morgonpromenad. men va så hungrig så måste äta först :P

2012-01-06 @ 10:31:18
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: AKA

Power walk med stavar i solen blev det för mig idag! Härligt! Fredagsmys på dig!

2012-01-06 @ 17:09:52
URL: http://akaontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0