Dagens löpning

Med en vän. Tiden är missvisande då åtminstone 5 minuter bar stillastående snarvel bara.

En skön runda. Vi skulle satsa på 7, men det blev visst 8. Inte mig emot! I bättre takt än senast gick det också så vi var båda mycket nöjda. På söndag kör vi igen.

 

Det tar sig. Se så nära 746 jag är nu! Haha. Men det tar sig. Fortare än jag hinner blinka är jag uppe i 800km och sen närmar sig 1000 med stormsteg. Jag är alltså positiv och peppad. Jättepeppad. Här ska springas så in i tusan. Har såna vårkänslor så det bara spritter i benen. Underbart! Ska samla massor med kilometrar nu de kommande veckorna.

 

Har du vårkänslor?

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Kul att vara ute med en vän ju!

2012-04-25 @ 22:04:44
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0