Skön promenad

Var ute på powerwalk i dimman och mörkret med mamma. Det var superskönt. Frisk luft, få prata av sig och få låta benen göra det dom gillar. Bara gå. Hjärtat fick pumpa och så fick man upp värmen, ett till varv idag.

Har ju tidigare hållit 1,5h gymnastikträningar, och idag gjorde jag en del själv också. Visade mycket, assisterade och så tänjde jag med dem i slutet. Det behövdes. Har ingen aning om hur jag ska klara av ett gympass imorgon - helt sjuk träningsvärk i lår (både fram och bak) och rumpan. Men det får bli ett överkroppspass isåfall, och så blir det ju simning till.

Sådär surprise surprise så fungerar inte Nike+. Igen. Eller ja åtminstone inte Active. Suck. Blir så trött på det! Hoppas att dom får till några bra uppdateringar på det, för såhär kan det inte va!

43 minuter var vi ute och gick, 4698 steg fick vi ihop. -163kcal.

På skolgymnastiken idag fick jag ihop 1343 steg, så sammanlagt är jag uppe i 6041 steg. Ganska bra. Och det här är då bara då jag varit aktiv med avsikt, och alltså inte allt annat jag gått av och an här hemma och i gymnastiksalen osv.


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Härligt med en vanlig, hederlig promenad! Borde ta det med snart, det är skönt.

2011-10-10 @ 22:03:14
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Carro

ne det är inte bara active som inte funkar idag.. det stod nåt att de hålle på att uppdatera sidan.. suckens.. hoppas det blir nåt bättre nu då :)

2011-10-10 @ 22:16:35
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: maria

sv: Annars kan du ju testa att tvätt med bikarbonat, tror att det ska vara bra för hårbotten :)

2011-10-11 @ 10:35:59
URL: http://lillmaadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0