Gårdagens runda i bild

 

Visar inte alls lika tydligt som det syns på själva iPoden hur kurvigt det var. Nike+ klarar tydligen inte av att visa alla backar och sånt, och hur man ökat och sänkt farten. Konstigt nog. Måste försöka se om jag hittar det på nåt vis.

 

 

Edit: Fixat! Såhär ser den ut då man plockar fram flera toppar:

 

Här syns topparna och där jag stretchat (dom som är riktigt i botten). Mina vader blev stela av allt spurtande uppför backar så jag var tvungen att stretcha vid två tillfällen, dels för att undvika kramp, dels för att kunna springa vidare.

 

Förresten ser min statistik på Nike+ ut såhär:

 

Jag är alltså fortfarande på den orangea nivån, men har "bara" 75 kilometer kvar tills jag kommer till grön nivå. Det här ska jag försöka råda bot på under de närmaste två veckorna. Det måste jag ju klara!

Det får faktiskt bli en ny utmaning. På två veckor ska jag förutom använda mitt gymkort flitigt före jag flyttar, så ska jag också komma upp i grön nivå på Nike+. Förhoppningsvis kan jag minska antalet kilometrar med mera än 5 redan idag. Helst skulle jag ta en 10 kilometers runda, men vi får se!


Kommentarer
Postat av: Anna - rösta på mig och bli länkad!

Lycka till med att springa nästa 75 km :)



Det är så att jag tävlar för att bli "Lyssnarnas sommarpratare i P1" den 20:e juli. Vore jättesnällt om du ville rösta på mig. Som tack blir du länkad på min blogg.

Om du inte vill så är det bara att bortse från det här, men skickar länken ifall du vill:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=4484132



Tack på förhand!

2011-05-18 @ 10:31:56
URL: http://annaanstensen.blogg.se/
Postat av: Karin

ÅÅ vad gärna jag vill ha Nike + !

2011-05-18 @ 14:34:08
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0