Intressant.

I det här inlägget sprang jag 2,nånting kilometer. Med Nike+/Ipoden som räknare. Igår gick jag samma sträcka och då var den helt plötsligt bara 1,4 kilometer. Måste ta och se över inställningarna på Ipoden, för det här var ju helt fel! Sådär olika tycker man ju inte att den skulle räkna bara beroende på om du går eller springer.

Enligt Eniro är rutten 1,8 kilometer. Så då stämmer varken löpmätaren eller stegräknaren. Måste nog kolla upp olika sträckor och sen ställa in den efter det.

Edit: Det stämmer ganska bra med 2,nånting i alla fall. Glömde att jag sprang tillbaka en bit då jag stötte på en bekant, och var tvungen att tala lite (sprang på stället då) så det är nog ganska så korrekt. Måste ändå se över det där med stegräknaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0