Bara jag och fåglarna

Så skönt att få springa av sig. Hade en depp period här tidigare på kvällen, men efter en runda med löpskorna känns allt kanon igen!

Så skönt att inte ens ha musik med. Bara jag och lite fågelkvitter. Enstaka bilar, mopeder och sånt. Skymningen. Frisk och krispig luft efter en mulen och regnig dag.

Har jag sagt att jag älskar våren?

 

Körde med armbandet idag. Perfekt då man inte vill ha musik! Riktigt skönt med paus från tanten som annars berättar hur långt man sprungit och hur långt man har kvar (då man kör med IPoden).


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Härligt det låter! :D



SV: Jaa, jag ska ha en tävling där jag tävlar ut ett helt gäng med energikakor så du får hålla utkik då :)

2011-04-21 @ 10:43:06
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Louise

Åh, vad härligt det låter. :)

2011-04-21 @ 14:31:55
URL: http://wizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0