Intensiv helg

Efter en intensiv helg har jag nu träningsvärk. Skönt. Fast inte då jag ska dra 1 1/2 timmes träningar idag. Skulle ju vara bra om jag skulle kunna göra ut saker ordentligt. Men det släpper!

Efter en mycket intensiv träningsperiod i september och en lika intensiv start på oktober ska jag nu ta det lite lugnt denna vecka. Fredag och lördag är viktiga dagar då jag ska vara i toppskick. Planeringen för denna vecka blir alltså mestadels powerwalks, någon danstäning och eventuellt jogginturer. Ska försöka få in konditionsboxning på onsdag, men är lite rädd för att jag då kommer ha världens träningsvärk torsdag-lördag (eftersom det är nåt jag inte håller på med vanligtvis).

Nåja, får se! Det blir helt enkelt vad det blir!

Hur ska du träna denna vecka?


Kommentarer
Postat av: Jenna

För mig blir det lite av varje i veckan. Ett par Styrkepass, ett par spinningpass, lite Core och så ska jag testa en typ av japansk intervallträning som heter Tabata :)

2010-10-12 @ 16:54:25
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: ida warg

För mig är det fys, yoga, akrobatik och dans i massor. Vad dansar du?

2010-10-25 @ 20:44:28
URL: http://idawargs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0