Dött på bloggfronten

Här har det visst varit väldigt dött den senaset tiden.

Det har det dock inte varit på träningsfronten, jag har tyvärr bara inte haft tid att uppdatera om mina träningsprestationer.

September är slut och vi har nu tågat in i Oktober.

För att sammanfatta september bjöd den på följande:

- Endast 3 helt träningsfria dagar. Det är den mest träningsrika månaden jag haft på länge. Har mao inte ens stoppats av förkylning. Vi hoppas att det fortsätter så.
- Mycket dansträningar. Det fortsätter så ännu några helger till
- Den första (underbara) joggingturen på 1 1/2 månad. Underbart att äntligen kunna springa igen. Så skönt! Att dessutom få springa i solsken i vacker höstnatur i den fina studiestaden gör ju bara saken ännu bättre!
- Sköna skogspromenader som ger lite mera motstånd och lite mera upplevelser än bara vanliga promenader/powerwalkar
- Varierad träning. Dans, styrka, powerwalks, löpning, simning, gymnastik etc. Precis som det ska va!

Nu går jag in i oktober med minst lika mycket träningsinspiration som jag haft i september!
Idag är det mulet, och dagens träning får nog bestå av en powerwalk senare ikväll. Helgens 14h dansträningar har satt sina spår i musklerna. Men träningsvärk är skönt, och den njuter jag av att känna och träna bort!

Hur såg din septemberträning ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0