Läsläsläs!

Inte träningsrelaterat, men bokrelaterat.
Carlos Ruiz Zafón har gett ut 3 böcker i serien om The cemetery of forgotten books, eller tja. Indirekt är det en serie för alla 3 delarna är fristående men hänger ändå ihop. Bok två var inte lika bra som bok 1. Men bok 3. Oj oj så bra. (Bok 2 var nog också bra). Alltså språket, handlingen! Den här typen är nog min favorit författare. Allra bäst skulle det ju vara om jag kunde läsa dem på spanska, för att se att originalspråket är lika fantastiskt som de översatta versionerna, men nu kan jag inte det så då får den engelska versionen duga. För övrigt läste jag bok 2 på svenska, kanske därför den inte var lika bra?!

Men alltså. Läs den här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0