Idag är en mycket bättre dag

Ja tänk vad lite sol kan göra! Och en god natts sömn. Och lite resplanerande.
 
Blir en resa i juni med världens bästa kusin! Längtar så. Har googlat flyg och tågbiljetter halva morgonen.
 
Hade dessutom kort dag idag så jag fick köra hem i soluppgången. Kom hem, bytte om och kastade mig i bilen med kameran runt halsen. Så varsågoda. En bildbomb från en underbar dag.
 
Nu ska jag smälta maten, dricka en kopp te och sen hoppa i träningskläderna. Skidåkning + dag 7 i Daily Hiit 30 dagars utmaning! Sen ska jag en sväng till jobbet för personalmöte. Och ikväll ska jag dessutom på Zumba med en vän. Ja och så ska jag planera morgondagens lektioner, redigera bilder och plugga till en tent jag har på torsdag. Busy day!
 
 
Den här är från i söndags då jag skidade i solnedgången. Men den var så fin att jag ville dela med mig!
 
 
Solen skiner som aldrig förr just nu! I love it!
 
 
Himlen är blåaste blå!
 
 


 
 
 
 Nu ska jag redigera några bilder, sen ska jag skida!
 
Alla dessa är förresten oredigerade, men i år ska jag lära mig Photoshop! Kan ju inte ha ett bra program på datorn och sen inte använda det!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0