Är det vår snart?

Vi har inte ens kommit till mitten av januari. Jag diggar fortfarande vintern. Jag ska ju skida massor än! Men.
Så får jag ett mail från converse.com "new shades".

Och vårsuget, och längtan sätter igång. Och jag funderar på hur många par converse som är okej att ha, och hur jag ska ha råd med dem... Och på alla möjliga roliga saker jag borde hitta på i år. Jag vill att 2013 ska bli kanon. På alla sätt och vis. Jag tänker jobba hårt och njuta av den tid jag har ledig. Kämpa för att inte stressa och gå in i väggen. Tränatränaträna. Och bara njuta. Vara lite extra kär i min sambo, och hoppas att april eller maj för med sig alldeles fantastiska nyheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0