Dagens bästa och sämsta

Dagens bästa:
1. att sex and the city kommer på tv. Två avsnitt!
2. De underbaraste av flickor på gymnastikträningarna. Jag har den bästa hobbyn i världen!
3. Roliga elever i skolan (den ena sa "ända orsaken vi är i skolan är ju för engelska läraren", alltså jag. Haha)
4. Fick hälsa på min kompis lilla valp. En kleinspitz. Googla. Härregud så söt och hårig. Som en liten hårig och gosig teddybjörn.

Dagens sämsta
1. Jag skulle diska min termosmugg imorse och hamnade byta kläder eftersom jag satte på vattnet för hårt ja det sprutade ner hela köket. Typ som i saltkråkan då melker fixar badbaljan.
2. En älg sprang ut framför mig på väg till jobbet imorse
3. Jag har feber. Faaaaan. På onsdag SKA jag vara tillbaka på jobbet. Ska få vicka gympaläraren och träna en pojkgrupp i gymnastik!
4. Vi måste städa. Jag har röjt undan men borde dammsuga. Och så måste jag sätta i nya sängkläder före vi går och lägger oss.
5. Hade med te i den där termosmuggen, tog en kurva i liite för hård fart och mugghelvetet flög ur hållaren och landade upp och ner på golvet. Som tur hade jag bara en första hjälp väska på golvet och allt te rann inte ut, men ändå!


Men imorgon ska jag läsa, vila och bli frisk. Tack och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0