Äntligen!

Har haft svårt att komma in i boken hungergames tidigare. Mest för att jag inte haft tålamod att verkligen sätta mig ner och tillåta mig själv att sjunka in i boken. Men så igår du huvudvärken hade lättat och snoret inte höll på att spränga skallen så började jag läsa. Klockan var väl runt 8 kanske. Halv 1 var jag klar. Då hade jag hunnit titta på The Help som kom på viasat också. Och då var jag tvungen att direkt börja på bok nummer två. Den jag är helt fast i nu. Ja mår lite bättre idag så att läsa går bra. Målet är ju förstås att kunna börja på den tredje och sista boken ännu ikväll. Lär ju vara tvungen att pausa lite från träning i alla fall i början av veckan, så då har jag tid att läsa!



Kommentarer
Postat av: Carro

ojoj snabba puckar med läsningen! haha. :D

Svar: Haha. Jadå. Då jag väl fastnar i en bok kan jag inte sluta förrän jag läst klart. Och så läser jag snabbt också..
traningpag.blogg.se

2012-09-09 @ 15:27:04
URL: http://carolineannamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0