Hej hösten!

 
Kul att du äntligen visar dig från din bättre sida igen!
 
Efter så mycket regn att hela stället svämmat över under helgen är det skönt att vattennivån äntligen sjunker och att man kan gå ut utan regnrock och galonisar. Det har varit hemskt ståhej här hela helgen, något man ju kan förstå då många hushåll är översvämmade, skolans källare tar in vatten och så vidare. Men nu hoppas vi att det räcker med regn (åtminstone i den sjuka mängden) för ett tag. Så kanske man kan dra nytta av det underbara höstvädret och börja löpträna igen. Saknar ju löpningen, men så länge en del av favoritrundan är översvämmad känns det inte så lockande.
Istället har jag styrketränat/bodyrockat hemma. Och det fungerar också. Men jag saknar min absoluta rensa-tankarna-släpp-all-stress-ta-ut-alla-aggressioner träning: löpningen!
 
 
PS. Då jag blir stor ska jag ha många lönnar på min gård. Dem blir så himla fina på hösten. Fast jag kommer säkert hata mig sen då man måste kratta undan alla löv, men den smällen får jag ta då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0