Vad jag ska göra ikväll

 
 
 
 
 
 
 
 
Springa alltså!

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Wohoo!!

ah, det var ju jäkligt bra nu när det funkade att anävnda iphonen, men det har inte gått innnan.. men nu har det krånglat så jäklgit både med CD och USB så jkände att jag måste fixa det med iPhonen, och nu gick det :D

Svar: Ja visst är det smidigt då det går med telefonen! Livet blir så mycket lättare ;)
traningpag.blogg.se

2012-11-21 @ 22:06:12
URL: http://carolineannamarie.blogg.se
Postat av: Nicolinafoto

Låter riktigt skönt! Önskade mitt knä var bra igen, så jag också kan springa.. Hur långt brukar du springa? :)

Svar: Det varierar. Är jag ensam blir det mest 5-7-8-9. Men sällskap brukar vi köra på 10-11, ibland 15! Hoppas ditt knä blir bra så att du kan springa igen, det är ju så skönt att bara ge sig ut på en tur!
traningpag.blogg.se

2012-11-22 @ 14:43:18
URL: http://nicolinasfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0