Så många borden/behöver en spark i baken

Jag borde:


hänga tvätt, men först måste jag vika bort den torra som hänger på bykställningen
bädda sängen
vika undan kläder som ligger på fåtöljen i sovrummet, men först borde jag städa ur vinterkläderna, men före det borde jag ha köpt förvaringslådor så jag har nånstans att sätta dem
äta lunch
träna



Jag vill:


ligga på soffan och läsa min bok, kanske ta en liten powernap?



Nåja, jag har 4 timmar på mig att träna. Kanske det blir en promenad sen, och lite styrka på det? Måste se om jag orkar. Ska ta en liten fika och lite lunch så blir det säkert bättre.


Sen, någon annan dag till exempel kan jag ha mera energi.


Och vet ni. 2 veckor kvar till sommarlov.

image description

image description

image description



Nån av dessa får det bli sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0