Nattens drömmar

1. Jag blev osams med mamma för att hon rökte. Vi skulle på middag och jag vägrade sitta bredvid henne. Pappa och en massa konstigt folk var där. Weird. Min mamma röker inte. Och min morbror var gul och hade lungcancer. Därför var jag så arg. Min morbror röker inte heller, men i drömmer serrni då hade han rökt som värsta skorstenen.

2. Jag hade en häst och skulle rida iväg till en större stad 100km bort. På en shetlandsponny. Hamnade på ett stall jag hittade längs vägen. Helt plötsligt skulle jag jobba där, nån hade slängt bort minchoklad och så ordnade vi fest. Och jag rymde på hästen genom stan. Och dom fick inte fatt i mig, trots att de körde bil. Det var för övrigt en kollega på jobbet (som jag sagt upp mig från) som jagade mig. Sen var det en gigantisk trappa över bron, och plötsligt var min farmor där medan hästen väntade på andra sidan.

What the f*ck?! Har tydligen lite unfinished business i mitt huve som jag tydligen hanterar såhär mitt i sömnen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0