Lugnet

Välkommen till lugnet. Till vila. Och ro i själen. Välkommen välmående och njutning och total avkoppling.

Vi är vid sommarstugan. Om 1,5 vecka kunde jag flytta ut hit för sommaren om jag ville. Det gör jag ju inte utan min sambo, men ofantligt skönt i alla fall.

Från att i bilen ha haft ångest och ett tryck över bröstet, ett sjukt tryck där bröstkorgen pressades ner och hjärtat och lungorna snördes ihop sitter jag nu här med ett relativt lugn i kroppen. Stressen gav med sig och det är så skönt!

Idag blir det ingen löpning, som jag egentligen hade tänkt. Utan jag ska njutningspromenera, insupa lugnet och så bada bastu och bara vara!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att stressen la sig! =)

2012-05-24 @ 09:35:12
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0