Den gamla och den nya

I den lilla lila (den gamla) har jag skrivit ner alla pass och vilodagar sen april 2010. Fast ja ligger lite efter. Borde fylla på sen slutet på juli ifjol.

Nåväl, den nya stora (Marimekkos Unikko mönster, min absoluta favorit, förutom då Siirtolapuutarha på mina muggar, och det där nya jag inte kommer på namnet på). Den var dyr, men i den ska jag skriva ner upplägget på olika pass. Hur jag kör styrka, övningar, reps, tid osv. På så vis har jag koll och ett litet lager på olika klara pass då inspirationen tryter. Jag ska också se till att få in mera styrka i min vardag. Tre pass/vecka from måndag. Jag ska plocka pass från bodyrock.tv appen (ladda ner den, kanon!) och skriva i den, så måste man inte alltid kolla videorna i appen.

Ja och så tänkte jag plocka inspiration från andra bloggar/ nätet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0