A new start!

Kände för en nystart till denna måndag. Nu minskar jag kolisarna och vetet igen, blir det gastroskopi får jag öka på nytt. För första gången på länge kände jag dessutom ett aug efter jogurt nu då jag skulle fixa frukost, och gud så gott!
Denna vecka kapar jag dessutom mängden godis (och bullar och sånt) och ökar mängden vatten. Är så dålig på att dricka tilräckligt. Sen ska jag också få in mera styrketräning i vardagen, måste försöka få till 3 pass i veckan om jag faktiskt vill se nån förändring. Start får bli imorgon, känner av gårdagens sweat and shape i benen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejjahejja!

2012-05-07 @ 08:26:30
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0